Cine
suntem
Compania
Ce este încrederea? Noi o definim ca fiind un sentiment de siguranţă inspirat din abilitatea, tăria şi integritatea unei persoane, demonstrate de-a lungul timpului. Din 2006, am câştigat încrederea clienţilor şi partenerilor noştri, concentrându-ne toată energia şi specializarea către un singur scop: siguranţa la locul de muncă să devină un standard pentru toată lumea. Acum, oferim echipamente de protecţie a muncii de înaltă calitate la preţuri competitive pentru companii şi indivizi, la care aceştia nu ar avea acces altfel. Continuitatea noastră pe piaţă se datorează unui principiu simplu: valoarea cuvântului dat. De aceea, ori de câte ori apelezi la noi, ştii că ai acces la sprijinul şi expertiza noastră deplină, până şi după încheierea achiziţiei. Află mai multe despre valorile care ne-au adus în punctul în care suntem acum, mai jos:
ODATĂ O FAMILIE, MEREU O FAMILIE
Godman a început ca o afacere de familie, care s-a extins uşor către graniţele oraşului nostru natal. De-a lungul timpului, veştile despre produsele şi serviciile noastre au ajuns şi la toate graniţele ţării.
La Godman, ceea ce am început ca o familie, continuăm ca o familie. Prietenii şi membrii familiilor noastre sunt cei mai puternici ambasadori ai brandului. Partenerii și clienți noştri au intrat la rândul lor în familia Godman. De aceea, te vrem mereu alături de familia ta la toate evenimentele pe care le organizăm în scopuri de business. Totul pornește de la fondarea brandului Godman, cu rădăcini puternice în valorile familiei: să te ţii de cuvânt mai presus de orice, să muncești din greu, dar cu drag, să cauți mereu soluții noi și să oferi întotdeauna produse şi servicii de calitate.
SERIOZITATE ŞI DEVOTAMENT
La Godman, ne angajăm să tratăm fiecare client cu seriozitate și respect, indiferent de puterea sa de cumpărare.
Acest lucru se realizează prin comunicare deschisă și onestă și un serviciu complet de asistență. Așadar, în calitate de client Godman beneficiezi de următoarele servicii: asistență tehnică, sprijin complet înainte și după achiziția produselor, servicii de personalizare şi livrare rapidă oriunde în România. Fie că ai eşti o companie sau un individ, când colaborezi cu noi, ai parte de toate aceste servicii.
O CREŞTERE
CONSTANTĂ
Sub imboldul ”Work smarter, not harder” (”Lucrează mai inteligent, nu mai mult”), încercăm mereu să găsim noi modalități de a îmbunătăți oferta de servicii şi produse.
Încă de la început, am realizat importanţa asistenţei tehnice când vine vorba de cumpărarea echipamentelor pentru protecţia muncii. Treptat, serviciul nostru a evoluat spre o asistenţă completă, unde principalul nostru obiectiv eşti tu. Acum, ai sprijin înainte şi post-achiziţie pentru orice produs cumpărat. Scopul nostru a fost mereu să avem o gamă de produse şi servicii care să reflecte nevoile pieţei. Aşa că am plecat urechea la ultimele trenduri şi am observat că lumea s-a mutat online. Colaborarea cu experţi în design şi programare ne-a ajutat să punem bazele primului nostru website profesionist, care serveşte ca resursa ta principală pentru tot ce ţine de echipamente pentru protecţia muncii.